Apróságok, életmorzsák

Először magamról. Aztán ha már jól belejövök a firkálásba, és specializálódni lesz kedvem, szólok...

Friss topikok

Linkblog

HTML

Szellemileg le...

2007.08.19. 20:13 | Krystal | Szólj hozzá!

aha, szopva. Csak hát a címbe mégsem akartam kiírni :)

Ez a két nap baszics... Húha sokat tanultam. Olyan dolgokat, amik igazából nüansznyiak, de a versenyen pl nagyon sokat számítanak. Simán csak a győzelmem múlhat rajta. Márpedig Krisztike győzni megy. Ugyan mi másért? :) Persze lesz ott drukk, meg hajrá, meg remegés, meg miegymás :) De az mind-mind jóóóóóóóóóó!
Eldőlt, hogy melyik számokban fogok indulni. Szalonköröm (Cornelia szerint legyen rögtön sikerélményem), a másik meg a körömdíszítés. Nem árulom el a választott mintát, nehogy elkiabáljam, de nagyon-nagyon tuti lesz :)

A vicc az egészben, hogy ez a két nap bőven elég volt ahhoz, hogy visszaálljon a németem. Azon kaptam magam, hogy itthon is németül gondolkodom :)

Kismacska nagyon várja haza T-t, pedig, ha tudná. Holnap délben én is visszahúzok a telekre, és itten lesz hagyva magára. :) A legnagyobb mázlija, hogy holnapután már jövünk is. 22től dolgozom...

Jajajajajjj, majdnem elfelejtettem. Egy világbajnok műkörmösnek, aki 20 éve van a szakmában, tudok újat mutatni. Jó-jó, körömdíszítés területén. Nadenade :)))

 

Mai ZENE:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr80143909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása