Apróságok, életmorzsák

Először magamról. Aztán ha már jól belejövök a firkálásba, és specializálódni lesz kedvem, szólok...

Friss topikok

Linkblog

HTML

2007.08.27. 11:58 | Krystal | Szólj hozzá!

Még folyik az ingyenköröm akcióm, hisz tart még a porcelánpor :) Ma is be voltak írva 3an, erre az első kettő lemondta. Hihetetlen. Mintha az utsó pillanatban betojtak volna, vagy mi a szösz... De legalább így volt időm a saját kezemre is, és alkottam is. A képen az eredmény látható.

Más: Ma bejelölt ismerősnek egy csaj, akit hirtelen nem tudtam hova tenni. Elolvastam a bemutatkozását, megnéztem a képeit, aztán elbőgtem magam. Odajár hozzánk a szalonba, elég régóta... Anyukája az egészség mintaképe volt. 63 évesen akármelyik negyvenes nő megirigyelhette volna a vitalitását. Aztán egyik napról a másikra meghalt. Mint kiderült, igen előrehaladott diabétesze volt. Azért nem vették észre az intő jeleket, mert annyira egészségesen élt, hogy a tünetek (gyakori szomjúság, állandó éhségrohamok, stb) egyszerűen nem jelentkeztek... A temetés előtt volt benn a férje hajat vágatni... Emlékszem az aurájára... Hihetetlen volt, ahogy belépett az üzletbe, mindenki elcsendesedett... Én amúgy is fogékony vagyok az ilyenekra, de annak az embernek a megtörtsége, a szomorúsága szinte kézzel tapintható volt. Amikor ránéztem a képre (felvetett fejjel, büszke mosollyal néz a nő a kamerába), elbőgtem magam... Borzasztó, hogy egy ilyen erős, energetikus személy így hal meg...

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr25150128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása