Apróságok, életmorzsák

Először magamról. Aztán ha már jól belejövök a firkálásba, és specializálódni lesz kedvem, szólok...

Friss topikok

Linkblog

HTML

Igazságtalanság...

2007.09.07. 07:53 | Krystal | Szólj hozzá!

Nem szeretem az online szavazásokat... Általában nem a legszebb, legügyesebb, legeredetibb nyeri meg, hanem az, akinek sok-sok aktív, kattintgatós ismerőse van. Van egy körmös oldal, lehet szavazni a legszebben dolgozó műkörmösre. Gondolom mondanom sem kell, hány szép munkát lehet látni. Online hadjáratom következtében benne vagyok az első 10ben, magamat nem számolva 2 körmös munkájára mondom azt, hogy na, ezek szépek, a kettőből az egyik kivívta minden elismerésemet, mert ő aztán tényleg nagyon szépen dolgozik. Teljesen más stílusban mint én, éppen ezért csodálom. Valahogy én nem tudok szolid körmöket csinálni :) Nekem valahogy mindig elszáll az agyam a brutális díszítések irányába :))) Nade.

Akarsz aktív, kattintgatós ismerősöm lenni? :D Akkor szavazz rám a nails.hun. Katt ide:

http://www.nails.hu/index.php?portal=10&p_id=628&parent_id=551&user_galery_id=2557

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr96159344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása