Apróságok, életmorzsák

Először magamról. Aztán ha már jól belejövök a firkálásba, és specializálódni lesz kedvem, szólok...

Friss topikok

Linkblog

HTML

Két hét szabadság

2007.08.18. 05:58 | Krystal | Szólj hozzá!

Na persze. Meg ahogy én azt az elején elképzeltem :) Gondoltam a lakás kifestésével gyorsan végzünk... Egy szoba kész is. És miért csak egy? Mert nekem mindig olyanokat kell kitalálni, ami csak az időt húzza. De legalább Tibének is tetszik a dolog :) A háló kész van, a falai néha rózsaszínnek, néha narancsosnak tűnnek, a szín fantázianeve mangóvarázslat. A szoba hátfala pedig bordó. Régi vágyam volt :) Tibe meg csak vigyorog, hogy végre bujálkodós színű lett a háló :) Jah, és ez a bordó fal még csak nem is a legkülönlegesebb. Sokkal izgibb az a rovásírással írt idézet, ami körbefut a szobán. Saját kezem munkája... A nappali egyiptomis lesz, a konyhában a csempe fölött pici pálcikaemberkék jelenítik meg a vadászat különböző elemeit (persze, hogy a tűzhely fölött fogják sütni a husit), amolyan barlangrajzos stílusban felfestve, a fürdő pedig vagy valami keleti dizájn lesz, vagy nem tudom. Gondoltam még a török fürdők hangulatára is, de azt hófehér csempéből kihozni elég nehéz...

Aztán a kezdeti lendületünk kifújt, kedvünk, és a tenniakarásunk is megcsappant... Elvégre nyári szabin vagyunk, vagy mifene :) Szóval irány a telek! Nekem ugyan csak 3 nap, mert ma egy továbbképzésem kezdődik, ráadásul olyan, hogy csak na...
De 20án, nem ismerve akadályokat, kocsiba vágom magam, és lemegyek Harangzugba. Egyébként tök vicces, hogy amíg lenn voltam, és napoztam, nem lett semmi színem. Hazafelé a kb 2,5 órás út alatt viszont gyönyörűen lebarnult az arcom :D


Zárásnak egy kis ZENE

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr28142913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása